Vetäydyn pois täältä :(

01.04.2020
Minä, Kirsikka, olen tehnyt yhden mullistavan päätöksen. Se varmaan näkyykin tuosta otsikosta ylhäällä. Noh, en voi sille mitään. Tämä kaikki vaan, alkaa mennä ohi... Tähän väliin, tervetuloa muuten Usva123! Sitten jatketaan: Minulla on tällaisia juttuja, jonka takia minun pitää lopettaa hommat täällä. Ja olenhan muutenkin ollut toooooooooooooodella epäaktiivinen täällä, viimeksi olin juuri täällä kuukausi sitten... Aika pitä aika sitten siis. Noh, voin ehkä kertoakin teille, miksi minun pitää lähteä... Ensin kyllä, kiitos parhaimmille VYPeille, jotka avustivat minua ihanasti tämän hoitolan kanssa. Kiitokset mahtaville hoitajille! Tämä tarina on kuin soturikissoissa: Minä olin päällikkö, Vision ja Odessa varapäällikköjä, ja hoitajat sotureita. Noh, ajattelin myöskin reiluuden vuoksi, että Odessasta ja Visionista tulisi molemmat päälliköitänne. Koska en ole se joka suosii. Sitten, Hupsu menee adoptioon :(. Tähtiklaani valaiskoon polkunne tai Synkkä metsä ne pimentäköön. Ja nyt voin kertoa teille miksi minun pitää lähteä...: Aprillia aprillia syö silliä ja juo kuravettä päälle heheheheheee! Hyvää aprillipäivää! :)))))))))))
     Taivaankehrä / Kehrätty vuonna 2019    EI SAA KOPIOIDA MITÄÄN ILMAN LUPAA, SILLÄ JOTKUT JUTUT OVAT HOITAJIEN ITSETEKEMIÄ!
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita