Pieni epäaktiivisuusjakso

06.06.2020
Terve kaikki! Minulla on pientä ilmoitusasiaa, koskien täällä käymiseeni. 

Tehän kaikki varmaan tiedätte, että suntuubi lopettaa 30.6.2020. Suntuubi-palvelussa minulla on tässä kaksi sivustoa, Forest with cats (soturikissat) ja Tylypahkan tarina (tylypahka :D jossa olin aiemmin vyp mutta sitten yp erosi ja ylensi minut) On minulle pieni taakka siirtää kaksi sivua toiseen, ihan erilaiseen kotisivupalveluun. Sen takia, minä (Kirsikka) otan tällaisen "hiljaiselon" siihen asti, kunnes saan nämä kaksi kyseistä sivustoa toiseen.

Tämä "hiljaiselo" tarkoittaa siis sitä, että en käy hirveän usein täällä, koska haluan keskittyä siirtoon. 


Kiitos, jos ymmärrät! <3
     Taivaankehrä / Kehrätty vuonna 2019    EI SAA KOPIOIDA MITÄÄN ILMAN LUPAA, SILLÄ JOTKUT JUTUT OVAT HOITAJIEN ITSETEKEMIÄ!
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita